Урааа би жолооч болох нь

Би жолооч болохнээ гоё доо. Ихэнх хүмүүс жолооч болоод байхад над шиг ингэж хөөрдөг хүн байдаг болуу. Гэхдээ л гоё санагдаад байгаам чинь. Би бүх шалгалтаа мундаг өгсөн, нэг ч алдаагүй. Тэгээд багш намайг сайн сурагч байсан гэж хэлсэн. Гуравхан хүнийг тэгж хэлсний нөгөө хоёрыг нь хичээлдээ сайн суудаг байсан гэсэн. Би сайн суудгүй ч гэсэн сайн сурагч юм чинь хэхэ. Жоохон онгирчлоо, гэхдээ бас хааяа нэг чадсан хойноо онгирох зүгээр биздээ. Тэгээд баярлаал ийш тийшээ залгасан чинь зарим найзууд харин нээх сүртэй хүлээж аваагүй, өө тиймүү за баяр хүргэе гээл :( болоо. Зарим нь болохоор хөөх тиймүү, заа баяр хүргэе, мундаг хүүхэд шүү, чамайг чадна гэж мэджийсиймаа гээл нээх гоё :) Гэхдээ одоохондоо үнэмлэхээ аваагүй байгаа, үнэмлэхээ аваад гэрлүүгээ явж аав ээжээрээ мялаалганаа, тэд нарт одоо болтол сурсан гэдгээ хэлээгүй л байгаа. Үнэмлэхээ авсан хойноо л хэлэх гэж байгаан :) Найзууд ч гэсэн үнэмлэхээ авахаар угааж өгөх байхөө, аймар хатгуур уу хэхэ. За за ямар ч гэсэн би жолооч болох нь, харин жолоогий нь барих машин л хэрэгтэй байна дааа.......

Comments

  1. за баяр хүргэе найз минь, хэлсэншд.. болноо юунд нь айдын гэж.. үнэхээр чадна гэж, тэр тусмаа шалгалтаа хамгийн мундаг өгнө гэж мэдээд байсымааа :). Удахгүй сайхан машинтай болоорой, тэгээд бүгдээрээ зугаалнаа хэхэ..
    нээрээ тэр хатгуур аймар явжын шүүүүүүү яанаааа хэхэ

    ReplyDelete
  2. Хэхэ баярлалаа... Ерөөл бат оршиг. Хатгаад байхад хөдлөхгүй юм бол дараа нь насны юм болийштээ..

    ReplyDelete
  3. хахаха аймар охин шүү хатгасан хатгаагүй уг нь нэг юм хийнэ лдээ ккк За баяр хүргэе!

    ReplyDelete
  4. хаха за ашгүй дээ наад үгийг чинь хүлээгээд байлаа шүү дээ хаха. баярлалаа гөхшөө ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts