Би оршино

Эхэлсэн бодлын чинь үзүүрийг зангидахаар
Эмхрээгүй сэтгэлийн чинь хатыг уяраахаар
Эр бардам омгийг чинь хөглөхөөр
Эмзэгхэн бөгөөд танхилхан би оршино
Уужуу тайвуу ухааныг чинь бишрэхээр
Урваж хөрвөдөг бодлыг чинь тэгшлэхээр
Угтах ирээдүйг чинь хамтдаа бүтээхээр
Ухаалаг бөгөөд ялдамхан би оршино
Чанад хэтийн зорилгод чинь хүргэхээр
Чанга хатуу сэтгэлийг чинь уяраахаар
Чамд л зориулах хайраа тээсээр
Чамин бөгөөд эрхэмсэг би оршино
Дэврүүн их хүслийг чинь бадраахаар
Дэндүү их хайрыг чинь амтлахаар
Дэргэд чинь л эрхлэн жаргахаар
Дэгжин бөгөөд эрхэмсэг би оршино
Хэзээ нэгэн цагт учрах хайрынхаа төлөө
Хээнцэр бөгөөд үнэнчээр би оршино
Хэзээ нэгэн цагт учрах зоригт залуу чиний төлөө
Хэнд ч хууртаж уярахгүйгээр ихэмсэг би оршино...


                                            by someone

Comments

  1. uneheer saihan shuleg bnashuu.amid mend yavbal ehneriig olhod berhgui geh negen ih hunii ugiig sanagduullaa

    ReplyDelete
  2. hen zohiosniig ni helchihldee tehuu...

    ReplyDelete
  3. hehe helmeer l bna, daanch medehgv, tgd l "by someone" gd bochchihsiin...

    ReplyDelete
  4. yag hajuud Шоколад, компот, киви, алим, усан үзэм, ананас, мандарин, сникерс, марс, мерси, рафелло, toffefee, chokorisen, yogurt, резинэн чихэр, мөхөөл... genet nudend tusaad goy idmeer sanagdchihlaa delguur garhaas hehe negiig nemchih uu ritter sport

    ReplyDelete
  5. hehe bvgdii n idmeer l bn shvv, genet oschloo bi bas garla :p

    ReplyDelete
  6. Bi hen negni huvid iim boloh gej huleene. Ter namaig olohgj irne. Tegeed bie bienee olno.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts