Чи намайг гэвэл би чинийх л байна 
Чи намайг хаявал би хэнийх ч байж чадна. 
Бардам залуу минь 
Чихэнд сонсголонтой гуравхан үгэнд чинь 
Бие сэтгэлээ зориулна гэвэл эндүүрэл шүү 
Чи бид хоёрын харьцааг цаг хугацаа харуулна...
...Би зөвхөн нэг л насныхаа хайрыг хүлээх 
Өөртөө итгэлтэй 
Өмнөөс чинь гуйхгүй 
Өмчирхөг зантай нэгэн бүсгүй. 
Хойноос чинь гүйлдэх олон хүүхнээс 
Зүрхний чинь нөхөөс болсон нь хэд вэ? 
Араас чинь гуйх 18туудаас 
Анхны шөнийг нь авсан нь хэд вэ? 
Хариулахгүй байсан ч болно 
Тоолж хасах гэсээр томьёондоо чи орооцолдоно 
Хайрлахгүй байсан ч болно 
Хаяад би гүйж чадна 
Чи намайг гэвэл би чинийх л байна 
Чи намайг хаявал би хэнийх ч байж чадна. 


                                    Үүрийнцолмон

Comments

  1. hair durlald bardam zan gargah hereg bainauuda ugui yu hen hendeel demi bishuu ho.harin ternii orond seremjtei baival iluudehgui bishuu

    ReplyDelete
  2. "Хэрвээ чи бүсгүй хүн бол
    Өндөр уулын оргил шиг бай
    Чамаар тоглох гэсэн нэг нь
    Уулын бэлээс буцах болно
    Харин
    Чамд хайртай нэг нь
    Уулын оргил руу мацах болно" гэж үг байдагдаа.. Энэ үг үнэн санагдаад байгийшд :)

    ReplyDelete
  3. naad ug chini ch unenldee hench gesen oorin husej bui zuiliin toloo zutgej baimaaj l hurnuu gehees ooroo guiged irne gej yuu bhavdee hehe

    ReplyDelete
  4. harin emegteichuud ni l uuliin oroi deer suugad ooroo guigeed irhiig ni huleej suudag bolj taarahnee xaxaxa araich ugui blguidee tiime .huleegeed suuj baigaa ni ih yumdaa bur zugtaad baidag bol mon hetsuu yee,ali ali ni l baidag baih,bodoj uzvel neg ni huleej zugtaj nogoo ni hooj guitsej yamar neg argaar niilsen bolood l ene mongol ene delhiin hun am osood baihiig anzaarval ene tuhai bodoh hereggui met.hun bur neg l odor nartaas yavahaa meddeg mortloo ter tuhai odor bur bodoj setgelee zovoodgui

    ReplyDelete
  5. Бодож сэтгэлээ зовоох эсэх нь ч асуудлын гол биш байх. Энэ шүлэг ч тэр, үг ч тэр нөгөө л зугтаж, зугтаалгаж, хөөж, хүлээж байгаа хүмүүсийн сэтгэлийн нэг илэрхийлэл, хэлбэр юм шүү дээ.

    ReplyDelete
  6. Хүний бодол сэтгэхүй гэдэг хязгааргүй, энэ тухай бодох хэрэггүй нэгэн байхад бодох хэрэгтэй, бодохыг хүсдэг, бас бодож байгаад энэ шүлгийг бичсэн нэгэн байна. Сэтгэхүйн эрх чөлөө гэдэг нартаас явах тухайгаа байтугай нартын дараах ертөнцийн талаар бодох нь хувь хүний л асуудал юм даа.

    ReplyDelete
  7. erh choloo, setgehui hoyor niilheereech yostoi uzuuleed ogno shuudee yarih yum bish blog jijigdene tiimu hehe

    ReplyDelete
  8. tegelgvi yahaw yun blog... ene bol bodol sanaagaa ilerhiileh zvger l neg jijighen helber n shvv dee

    ReplyDelete
  9. Өндөр уулын оргил цастай, мөстэй хэтэрхий хүйтэн тэнд сонирхолтой юу ч байхгүй. Уулчин бүр хамгийн өндөр уулын оргилд гарахыг хүсдэг. Гэхдээ хэн ч тэндээ үлддэггүй шүү дээ.

    ReplyDelete
  10. Мацсаар байгаад гараад ирсэн хойно нь мөстэй цастай өндөр уул биш өвс ногоо элбэгтэй сайхан тухтай тал болохоо харуулна шүү дээ :)

    ReplyDelete
  11. ммм. Тэгвэл ч сонирхолтойн байна шүү :). Яг одоо тэр оргилд мацаж хүрсэн хүн байгаамуу?

    ReplyDelete
  12. Яг оргилд нь хүрсэн хүн байхгүй ч, мацсаар байгаа илгэл төрүүлсэн хүн бол байгаа шүү..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts